Especialistas en medicina natural

detall de la portada del liibre lo remediador de vehí de pera

Aquí presentem el quart i últim lliurament del llibret del “Vehí de la Pera”, finalitzant així el treball de transcripció del llibret de remeis de 1845, imprès a Barcelona a l’“Imprempta de Valenti Torras, rambla dels Estudis”.

Leer más

detall de la portada del liibre lo remediador de vehí de pera

Aquí presentem el tercer lliurament del llibret del “Vehí de la Pera”, i així continuem amb el treball de transcripció del llibret de remeis de 1845, imprès a Barcelona a l'“Imprempta de Valenti Torras, rambla dels Estudis”.

Leer más

detall de la portada del liibre lo remediador de vehí de pera

Aquí presentem el segon lliurament del llibret del “Vehí de la Pera”, continuem amb el treball de la transcripció d’aquest llibret de remeis de 1845, imprès a Barcelona a l'“Imprempta de Valenti Torras, rambla dels Estudis”.

Leer más

detall de la portada del liibre lo remediador de vehí de pera

Aquest treball és el primer lliurament de la transcripció i comentaris de "Lo Remediador" de Vehí de la Péra, una edició de 1845 d’un llibret de remeis que va ser imprès a Barcelona a l'“Imprempta de Valenti Torras, rambla dels Estudis”.

Leer más

Aquí presentamos la tercera parte del artículo sobre el “Memorial de Remedios Universales". En concreto, nos centramos en el apartado del “LIBRO DE LOS SECRETOS DE AGRICULTURA, CASA DE CAMPO Y PASTORIL”, escrito por Fray Miguel Agustín (1560 - 1630), prior del Temple de Perpiñán, de la orden de San Juan de Jerusalén.

Leer más

Aquí presentamos la segunda parte del artículo sobre el “Memorial de Remedios Universales". En concreto, nos centramos en el apartado del “LIBRO DE LOS SECRETOS DE AGRICULTURA, CASA DE CAMPO Y PASTORIL”, escrito por Fray Miguel Agustín (1560 - 1630), prior del Temple de Perpiñán, de la orden de San Juan de Jerusalén.

Leer más

Este trabajo es la primera parte de la transcripción y comentarios del “Memorial de remedios universales para las enfermedades ordinarias de los de la familia de la casa de campo, hecho por Carlos Esteban y Juan Libaut, médicos de la ciudad de París". Se trata de un apartado del “LIBRO DE LOS SECRETOS DE AGRICULTURA, CASA DE CAMPO Y PASTORIL”, escrito por Fray Miguel Agustín (1560 - 1630), prior del Temple de Perpiñán, de la orden de San Juan de Jerusalén.

Leer más